Turpinās pārvērtības Langaču lidlaukā

Līdz ar lietu un rudens vējiem aktīvā lidošanas sezona SIA Vidrižu Atvari struktūrvienībā, mazgabarīta sporta lidmašīnu lidlaukā Limbažu pagasta Langačos ir noslēgusies. Pabeigta arī 2 jaunu objektu būvniecība. Uzņēmuma vadību uzticot ražošanas vadītājam Agrim Barisam, uz savām otrajām mājām ASV pilsētā Čikāgā aizceļojuši uzņēmuma īpašnieki Gunārs Līcītis, viņa sieva Vija Meļķe, tāpat abu meita Laima. Ar A. Barisu satikāmies lidlauka birojā, sarunā piedalījās arī Arvīds Zemiķis, profesionāls aviācijas tehniķis un īstens mazās aviācijas entuziasts. Viņš jau kopš 2003. gada sekojis līdzi un atbalstījis visus G. Līcīša plānus, priecājoties, ka lidlauks pēc īpašnieku maiņas nav izputināts. Viņaprāt, Gunārs, pilots ar 45 gadu pieredzi, uzskatāms par Dieva sūtītu dāvanu. Lidošana ir viņa sirdslieta, tāpēc Arvīds ticējis saimnieka plāniem lidlauku pārveidot. Ja kāds tos dēvējis par sapņu pilīm, viņš, profesionālis, uzskata – viss notiek un attīstās tā, ka labāk nevar vēlēties. Katrs darbs darīts pamatīgi un paliekoši.Gunita OZOLIŅA

Vairāk lasiet drukātajā Auseklī 22.09.2009.numurā

Komentāri
  1. Arvīd, Igor, Mārtiņ!
    Pirmkārt, sirsnīgs paldies par izādīto viesmīlību un pretīmnākšanu gan pirmajā, gan otrajā tikšanās reizēs! Kafija un pavalgs bija ļoti spirdzinoši.
    Arī ekskursija pa lidlauku, angāriem un veco labo AN-2 – bija to vērta, jo manas saistības ar aviāciju izbeidzās pagājušajā gadsimtā, 1971. gada septembra sākumā, Urālu CA pārvaldes Magņitogorskas atsevišķā aviopulka sakaru dienestā, kur darbojos KDP Līniju-aparātu zāles vecākā inženiera amatā. Pirms tam bija Rīgas Civilās aviācijas institūta radiotehnikas fakultāte.
    Laikam Mr. Mērfijs bija uz mani sadusmojies, jo no plānotās aktivitātes būt ēterā no Ruhnu Saar tāds čiks vien sanāca.
    Visam vaina – meteo apstākļi. Jo, izrādās arī kuģiem tie ir kritiski.
    No Langačiem ar satiksmes autobusu nokļuvu Limbažu autoostā, 5 min nofraktēju taxi uz Pērnavu, lai paspētu uz prāmi, kas dodas uz Ruhnu Saar.
    Prāmju osta bija vēl 40 km uz ZR no Pērnavas un tā mēs ieraudzījām tikai šikas jau aizpeldējušā kuģa “LILY” kontūras Līvu līcī.
    Tad bija jāmeklē naktsmītne, jo ostā nebija ne viesnīcas, ne veikala, ne bankomāta, ne naudas maiņas biroja.
    Atradām – 8 km no ostas uz \pērnavas pusi – http://www.maria.ee
    Sestdienas rītā kuģa reiss aizkavējās par 6 stundām vētras prognozes dēļ, bet, kad ieradāmies Ruhnu Saar, tur bija jāiztur 3 stundas ilga negaisa vētra.
    Kad tā norima, bija dziļa nakts un pludojoša sala, tā kā par antenas montāžu runas nevarēja būt.
    Svētdien vējš pierima, taču, kad biju gatavs startēt sacīkstēs, tās jau bija beigušās.
    Lai vienkārši atpūstos, pirmdien antenu tomēr uzmontēju, pastrādāju ēterā vienu diennakti, ap 260 sarunām ar visu pasauli, kad atnāca “LILY” kapteinis un ieteica manas aktivitātes ierobežot un jau trešdien doties atpakaļ uz sauszemi – atkal bija vētras prognoze uz nedēļas nogali. Bet kārtējā negaisa josla uznāca jau naktī uz trešdienu.
    Trešdienas vakarā biju atpakaļ Pērnavā – bet satiksmes autobusu uz Latvijas pusi vairs nebija.
    Izbraucu tikai ceturtdien no rīta un ap 16:00 biju atpakaļ Skultes muižā, tātad mājās.
    Dažas tehniskas detaļas varam atrast http://foto.inbox.lv/yl2pn/My-Ruhnu-2010
    Vēlreiz paldies par sadarbību un ceru kādu prožektu realizēt vēlāk, rudenī.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s